Retourbeleid
RETOURZENDINGEN & TERUGBETALINGEN
Belangrijke informatie
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket een retourzending aanvragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending of terugbetaling, mogen de artikelen geen gebruikssporen vertonen en moeten ze in de originele verpakking zitten.
Je kunt het retourproces starten door contact op te nemen met onze klantenservice op info@wristify.nl. Wij nemen dan contact met je op met het retourformulier en het retouradres.
Kosten voor retourzendingen
Je bent zelf verantwoordelijk voor alle retourkosten. Daarom raden we je aan traceerbare verzending te gebruiken, want wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.
Restockingkosten
We brengen geen restockingkosten in rekening.
Beschadigd pakket?
Als je pakket beschadigd aankomt, maak dan onmiddellijk een foto als bewijs van het pakket en de inhoud. Stuur deze vervolgens samen met je bestelnummer naar info@wristify.nl, zodat onze klantenservice een oplossing voor je kan vinden.
Terugbetalingen:
Als we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we je per e-mail weten of we deze accepteren. Zo ja, dan kun je binnen 14 dagen je geld terug verwachten via dezelfde betaalmethode als waarmee je bij ons hebt besteld.
Als je terugbetaling vertraging heeft opgelopen, neem dan contact op met je bank of betalingsprovider. Als het probleem niet aan hun kant ligt, neem dan contact met ons op via info@wristify.nl.
Belangrijke informatie
- 14 dagen om te retourneren
- Geld wordt teruggestort binnen 14 werkdagen
- Geen restocking kosten
- Neem contact op met onze klantenservice voor het retouradres
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket een retourzending aanvragen. Om in aanmerking te komen voor een retourzending of terugbetaling, mogen de artikelen geen gebruikssporen vertonen en moeten ze in de originele verpakking zitten.
Je kunt het retourproces starten door contact op te nemen met onze klantenservice op info@wristify.nl. Wij nemen dan contact met je op met het retourformulier en het retouradres.
Kosten voor retourzendingen
Je bent zelf verantwoordelijk voor alle retourkosten. Daarom raden we je aan traceerbare verzending te gebruiken, want wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.
Restockingkosten
We brengen geen restockingkosten in rekening.
Beschadigd pakket?
Als je pakket beschadigd aankomt, maak dan onmiddellijk een foto als bewijs van het pakket en de inhoud. Stuur deze vervolgens samen met je bestelnummer naar info@wristify.nl, zodat onze klantenservice een oplossing voor je kan vinden.
Terugbetalingen:
Als we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we je per e-mail weten of we deze accepteren. Zo ja, dan kun je binnen 14 dagen je geld terug verwachten via dezelfde betaalmethode als waarmee je bij ons hebt besteld.
Als je terugbetaling vertraging heeft opgelopen, neem dan contact op met je bank of betalingsprovider. Als het probleem niet aan hun kant ligt, neem dan contact met ons op via info@wristify.nl.
Adres: West-frieslandsingel 94, Heerhugowaard, Noord-Holland, 1705 DC, Nederland